מציאות מדומה לבתי חולים וקליניקות

"הצעיר הוא בעל עיניים טובות יותר, אך המבוגר מיטיב לראות ממנו"

הנרייטה סולד-                                                                                                                          

המציאות המדומה פורצת גבולות

מציאות מדומה מציעה יתרונות המיושמים הרבה מעבר לדימיון. מאז 2016, פתרונות המציאות המדומה שלנו שימשו במספר יישומים רפואיים והוסמכו על ידי ועדת האתיקה בהלסינקי. כעת, הפתרונות שלנו חלים גם על מטופלים מכל הגילים וגם עבור אנשי הצוות הטיפולי.

מה הופך את המציאות המדומה לאופציה המועדפת ביותר עבור בתי חולים וקליניקות?

 

מוצרי המציאות המדומה שלנו עבור בתי חולים וקליניקות מעניקים את הפתרון הטוב ביותר בתחום הHealthcare והטיפול הקוגניטיבי. המוצרים בעלי ערך מוסף רב, עם התאמה אישית ושיפור דרמטי לתהליכים פרה-רפואיים ורפואיים כאחד.

בין החוויות ניתן למצוא:

שיפור חווית המטופל

טכנולוגיית המציאות המדומה שלנו משמשת כיום במקומות שונים במטרה לשפר את חווית המטופל בבתי חולים וקליניקות. חוויות ה- VR שלנו מאפשרות להסיח את דעתו של המטופל מסביבתו השגרתית ומכל מחשבה טורדנית אודות הטיפול הרפואי שהוא מתכוון לעבור.

פעולה זו מסייעת לצוות הרפואי לבצע את עבודתם יעיל יותר מאי פעם. לעיתים תכופות מדווחים כי הVR מסייע למטופלים להרגיש פחות לחוצים, וברמת מוכנות גבוהה לתהליך הרפואי.

 

תמיכה נפשית והפחתה בתחושות כאב

חברתנו עובדת עם מגוון יועצים – החל מפסיכולוגים ועד רופאים בכירים במטרה לייצור תכנים שמהווים חלק בלתי נפרד בתהליכי התמיכה הנפשית והפחתת הכאב במוסד הרפואי.

במהלך השהות בתוך סימולציה במציאות מדומה, נוצר תהליך מדהים – במסגרתו הצופה מפוקס לחלוטין בתוכן וכך ניכר שיפור ברף הכאב. יתרה מזו – באמצעות חוויות ייחודיות הוכחנו כי מצב הרוח משתפר פלאים ותהליכים רפואיים מבוצעים על הצד הטוב ביותר.

המוצרים שמתאימים עבורכם

BETTER LIFE 360

BETTER LIFE COGNITIVE

BETTER LIFE PRO

What Our Clients Have To Say​

small_c_popup.png

צרו איתנו קשר

יש לך שאלה? נשמח לשמוע ממך, שלח לנו הודעה ואנחנו נגיב בהקדם האפשרי

small_c_popup.png

מבצע לאור המצב!

יש ברשותכם משקפיי VR? הצטרפו למסלול Light החל מ400 ש"ח לחודש בלבד. השאירו פרטים ואחד ונציגנו יחזור אליכם