ג’ף אייזנברג (מנכ”ל חברת BuyerLegends.com, משקיע, יועץ, מרצה וכותב רבי מכר בתחום השיווק הדיגיטלי)
מציאות מדומה מציעה יתרונות המיושמים הרבה מעבר לבידור גרידא. מאז 2016, פתרונות המציאות המדומה שלנו שימשו במספר רב של יישומים בתחום השיווק והששפעה, וקיבלו ביקורות חיוביות כל פעם מחדש. כעת זה הזמן שלכם לאמץ את המילה האחרונה שיש לטכנולוגיית הVR להציע.
שיווק במציאות – אאוט! שיווק במציאות מדומה – אין!
בעבר שיווק התקיים בעיקר דרך דפוס ועיתונות ומאז הוא עבר לא מעט גלגולים. עם השנים תחום השיווק השתמש גם בערוצי הטלוויזיה ומשם התגלגל אל העולם הדיגיטלי – בעיקר אל הרשתות החברתיות ואתרי התוכן השונים. היום אנו נמצאים בפתחו של עידן חדש בתחום השיווק – שיווק באמצעות מציאות מדומה.
בעולם שבו אנחנו חשופים מידי יום לתוכן פרסומי ושיווקי בכל פינה, שגורם לנו להיות אדישים לנוכחות שלהם. מאוד קשה לבלוט מעל המתחרים או לקבל את תשומת ליבו של הלקוח הפוטנציאלי.
הכח הכי חזק שלנו כחברה שמתעסקת בתוכן במציאות מדומה – הוא היכולת להטמיע אדם בחוויה אחת שממוקדת בתוכן שאנחנו נרצה שהוא יראה. לדוגמא אם נרצה שעל הקירות יופיעו פוסטרים שיווקים ספציפיים וסרטונים ברחבי החוויה – האדם שמשחק ישים לב רק אליהם, וזה בהכרח יכנס לו לתת מודע – עובדה שתעזור לו לזכור את המותג טוב יותר.
באמצעות סימולציית מציאות מדומה, כל אחד יוכל להשתמש במוצרים שלכם באופן חוויתי גם ללא הצורך להביא אליהם את המוצר האמיתי.
שימוש במציאות מדומה לטובת שיווק חוויתי מעלה את יחס ההמרה של מערכי השיווק שלכם ומכניסה עוצמה שלא הכרתם במעמד המכירה.
אם אתם משתתפים בכנסים או נפגשים עם הלקוחות באופן פרטני, משקפי מציאות מדומה יהיו הפתרון הנכון!